HTML

Bohémélet

A Bohém Ragtime Jazz Band tagjainak (fő- és albohémek) mindennapi bohémságai és komolyságai, globális titkok a klasszikus jazz világából

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A bohéméletbe!

2007.11.20. 17:09 főbohém

A mindenit! Ugyan 1996 óta van Internetem és mezei júzerként mindig igyekeztem követni az IT-világ által sebes iramban diktált változásokat, nem gondoltam, hogy egyszer blogírásra adom a fejem. Ha adom. Ez még elválik. Ez a blog ugyanis elvben nem az én blogom, nem egy magáncélú Ittzés-blog, hanem a Bohém Ragtime Jazz Band (igen, a kecskeméti, eMeRTon-díjas csapat) tagjainak naplója, hozzászólásgyűjteménye - ha jól csináljuk, tán nem csak magunknak, hanem a nagyvilágnak is. Ez persze elsősorban rajtunk múlik. Ha jók vagyunk és hozzászólásra érdemes dolgokat vetünk fel, Ti kommenteltek, ha nem, megdöglött az egész. Felvezetésnek egyelőre ennyi. Megyek, mert lóg (akarom mondani: blóg) a belem és már 10 perce el kellett volna indulnom Bpestre Bohém Fesztivál-ügyben, de pont most sikerült kitalálnom, hogy akkor blogot gyártok, s bizony a hirtelen ötleteket mindig meg kell valósítani - lehetőleg azonnal. Addig is: www.bohemragtime.com
 

Üdvözlettel,

Ittzés Tamás főbohém

6 komment

Címkék: jazz fesztival kecskemét bohém bohem ragtime ittzés emerton

A bejegyzés trackback címe:

https://bohem.blog.hu/api/trackback/id/tr81235868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atika 2007.11.20. 19:29:19

Yeah Tamás,

Keep going with this "blog" thing.

Látod már én is írtam ide...

Atika

Lázár Miklós · http://www.bohemragtime.com 2007.11.20. 21:28:06

....a rossebbe...kicsit nem figyelek oda, és máris blogolok...!!!!
Miklós

Lázár Miklós 2007.11.20. 21:30:26

...gyorsan megyek és beveszek vmit!!!....

Atika 2007.11.22. 10:52:18

Áh Miglós

látom ez már ragadós.

Csók

főbohém · www.bohemragtime.com 2007.11.28. 00:12:39

Miki, Te már nem több sebből, hanem rossebből vérzel. (Ex-PIÁR-os létedre - ezentúl maximum PR-os lehetsz...)

Szászi "Batyó" András 2007.12.04. 10:51:15

Ide írhatnak idegenek is, vagy ez csak egy Bohem zárt osztály. (ez életem első blogszövege- nem igen blogodulok ebben a virtuális világban- mert lemaradtam a New Orleans-i stílusnál)

De a Jazz Butik egy igazán jó PIÁR-os ötlet! Hajár Miki ne hegyd magad!

A thai király nóták hangszerelése pedig brilliáns!(azt hiszem még én is lehetnék világsztár ha attika hangszerelné meg a fürdőkábbeli dalaimat)

SziA-sztok fiúk, sok sikert, remélem blogodultok majd a virtuális életben.
süti beállítások módosítása