Bohémélet - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://bohem.blog.hu/2011/05/16/lajos_armstrong_magyar_vilagcsucsa/full_commentlist/1#c21712620
Válasz erre: Lajos Armstrong magyar világcsúcsa!
2014-02-18T23:08:34+01:00
2014-02-18T23:08:34+01:00
trafikuty
http://blog.hu/user/294249
Úgy rémlik, hogy némi késéssel érkezett, és Takács Marika volt az, aki matrózruhás lányokkal körítve köszöntötte Louis Armstrongot. A baromi rossz hangosításnak köszönhető, hogy a kakasülőn nem valami nagy élményben volt részünk. Viszont a YouTube-ot felkeresve ma már bárki megtapasztalhatja ezt a rendkívüli és megismételhetetlen élményt.
https://bohem.blog.hu/2011/05/16/lajos_armstrong_magyar_vilagcsucsa/full_commentlist/1#c20984986
Válasz erre: Lajos Armstrong magyar világcsúcsa!
2013-11-09T17:32:53+01:00
2013-11-09T17:32:53+01:00
Kékes
http://blog.hu/user/415220
Ja és zuhogó esőben!!
https://bohem.blog.hu/2011/05/16/lajos_armstrong_magyar_vilagcsucsa/full_commentlist/1#c20812375
Válasz erre: Lajos Armstrong magyar világcsúcsa!
2013-10-14T17:23:53+02:00
2013-10-14T17:23:53+02:00
panPeter
http://blog.hu/user/171465
Ott voltam...
https://bohem.blog.hu/2013/03/30/euforikus_bohem_fesztival/full_commentlist/1#c19416857
Válasz erre: Euforikus Bohém Fesztivál...
2013-03-30T23:55:17+01:00
2013-03-30T23:55:17+01:00
- zu -
http://blog.hu/user/241306
A Herbert Chris által az utóbbi 50 év legfantasztikusabbnak tartott közönsége egyik tagjaként (jobb 5. sor 17. szék) évek óta mondom, hogy az idei volt a legnagyobb élmény. Most is.
https://bohem.blog.hu/2012/01/14/joe_muranyi_korhazban_84_eves_szuletesnapi_nyilt_level/full_commentlist/1#c16864421
Válasz erre: Joe Murányi kórházban 84 éves (születésnapi nyílt levél)
2012-05-30T23:35:27+02:00
2012-05-30T23:35:27+02:00
az igazi medwe
http://blog.hu/user/61385
sajnos egyszer minden elmúlik...
https://bohem.blog.hu/2012/05/27/joe_muranyira_emlekezve_new_york_ban_es_itthon/full_commentlist/1#c16864413
Válasz erre: Joe Murányira emlékezve – New York-ban és itthon
2012-05-30T23:34:24+02:00
2012-05-30T23:34:24+02:00
az igazi medwe
http://blog.hu/user/61385
nem akarom elhinni!<br />
Sem azt hogy megtörtént, annyira hittem a felgyógyulásában, sem pedig azt, hogy bő egy hónappal innen értesülök a szomorú hírről.<br />
:-(
https://bohem.blog.hu/2012/01/14/joe_muranyi_korhazban_84_eves_szuletesnapi_nyilt_level/full_commentlist/1#c15544271
Válasz erre: Joe Murányi kórházban 84 éves (születésnapi nyílt levél)
2012-01-18T00:03:51+01:00
2012-01-18T00:03:51+01:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Joe bácsinak a fenti levelet felolvasta a felesége jan. 15-én (elküldtem Jorunnak az angol változatot), de már a rehabilitációs osztályon, ahová a születésnapján az intenzívről szállították. Nagyon örült neki, "thanks a million", mondta. Gyógyulj, Joe!
https://bohem.blog.hu/2011/11/06/bejegyzes_url_cime_60/full_commentlist/1#c14960439
Válasz erre: Liszttől a ragtime-ig – jótékonysági koncert a kecskeméti Zeneiskola javára
2011-11-16T03:28:02+01:00
2011-11-16T03:28:02+01:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Arra én is odafigyeltem volna, de túlzottan el voltam foglalva a hegedüléssel. Egyébként a Bohém Webáruházban (webshop.bohemragtime.com) található Bohém Fesztivál 2011 DVD-n rajta van a darab, Hatony művésznő nélkül, merem ajánlani. Bár szerintem Hatony művésznővel jobb :-)
https://bohem.blog.hu/2011/11/06/bejegyzes_url_cime_60/full_commentlist/1#c14959550
Válasz erre: Liszttől a ragtime-ig – jótékonysági koncert a kecskeméti Zeneiskola javára
2011-11-15T22:24:54+01:00
2011-11-15T22:24:54+01:00
gosalaus
http://blog.hu/user/33874
A mai est tökéletesre sikerült. Nemcsak jó zene volt, hanem érdekes is volt.<br />
Az utolsó darabot majd egyszer meg kellene ismételni, mert Hatony művésznő táncára figyeltem nagyon oda. :)
https://bohem.blog.hu/2011/04/07/bohemek_franciaorszagban_3_nap_lauris/full_commentlist/1#c13141943
Válasz erre: Bohémek Franciaországban - 3. nap: Lauris
2011-04-07T01:22:22+02:00
2011-04-07T01:22:22+02:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Szia András! Hát Párizs azért messze volt és előtte-utána játszottunk itthon, szóval nem tudtunk volna közelebb kerülni. De ha legközelebb arrafelé járunk, szólunk!!!
https://bohem.blog.hu/2011/04/07/bohemek_franciaorszagban_3_nap_lauris/full_commentlist/1#c13141936
Válasz erre: Bohémek Franciaországban - 3. nap: Lauris
2011-04-07T01:18:29+02:00
2011-04-07T01:18:29+02:00
DerdakA
http://blog.hu/user/514764
Sziasztok,<br />
mér'nem szóltok előre, ha a környéken vagytok?!? Jáááaáj, hogy lekéstem!
https://bohem.blog.hu/2011/03/31/bohemek_franciaorszagban_1_nap_sainte_maxime_riviera/full_commentlist/1#c13082952
Válasz erre: Bohémek Franciaországban – 1. nap: Sainte Maxime, Riviéra
2011-03-31T18:01:33+02:00
2011-03-31T18:01:33+02:00
jazzcool
http://blog.hu/user/68826
itt van valami:-)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.lecafedefrance.fr/onenparle/jazz@table/programmes/jazz-bohem-ragtime-band.php">www.lecafedefrance.fr/onenparle/jazz@table/programmes/jazz-bohem-ragtime-band.php</a>
https://bohem.blog.hu/2011/03/31/bohemek_franciaorszagban_1_nap_sainte_maxime_riviera/full_commentlist/1#c13082726
Válasz erre: Bohémek Franciaországban – 1. nap: Sainte Maxime, Riviéra
2011-03-31T17:38:30+02:00
2011-03-31T17:38:30+02:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Gondoltam is, hogy eljátsszuk a nótát (van egy ilyen szám), de nincs repertoáron.
https://bohem.blog.hu/2011/03/31/bohemek_franciaorszagban_1_nap_sainte_maxime_riviera/full_commentlist/1#c13081192
Válasz erre: Bohémek Franciaországban – 1. nap: Sainte Maxime, Riviéra
2011-03-31T15:20:36+02:00
2011-03-31T15:20:36+02:00
mikulasg
http://blog.hu/user/182931
Tegyetek egy sétát a Rue d'Antibe-n! :-)<br />
Gábor
https://bohem.blog.hu/2010/08/30/elmult_szazeves_feltamadt/full_commentlist/1#c10862546
Válasz erre: Elmúlt százéves, feltámadt
2010-08-30T17:19:17+02:00
2010-08-30T17:19:17+02:00
4strings
http://blog.hu/user/501686
Tamás, elsősorban Joscho Stephannal kapcsolatban szólok hozzá: minden szavaddal egyetértek. Ez a srác egy nagy művész! Nekem hatalmas meglepetés volt!
https://bohem.blog.hu/2010/08/29/budapesten_jart_az_amerikai_urleny/full_commentlist/1#c10853405
Válasz erre: Budapesten járt az amerikai űrlény...
2010-08-29T14:38:26+02:00
2010-08-29T14:38:26+02:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Azért azt ne feledjük, Zoli, hogy amikor Te szerényen megjegyezted a koncert után, hogy csak bőgőtulajdonos vagy, akkor ő helyretett, mondván, hogy sokkal jobb vagy sok bőgősnél, akikkel ő Amerikában rendszeresen játszik. És ez nem udvarias bók volt a részéről. nem az a feleslegesen udvariaskodó típus...
https://bohem.blog.hu/2010/08/29/budapesten_jart_az_amerikai_urleny/full_commentlist/1#c10852593
Válasz erre: Budapesten járt az amerikai űrlény...
2010-08-29T12:23:09+02:00
2010-08-29T12:23:09+02:00
BassJazz
http://blog.hu/user/223919
Tényleg sokkoló volt Warren játéka… Amikor vége lett a koncertnek sokáig csak ténferegtünk, én még most is folyamatosan próbálom feldolgozni ezt az egészet. Csak megjegyzem, hogy Warren a koncert előtti próbán leült unalmában a zongorához, na azt is fel kellett volna venni… Köszi a cikket, be is tweeteltem! ☺
https://bohem.blog.hu/2009/07/18/most_akkor_mi_a_baj_nka_retkes_meg_a_magyar_kulturafinanszirozas/full_commentlist/1#c6539629
Válasz erre: Most akkor mi a baj? (NKA, Retkes meg a magyar kultúrafinanszírozás)
2009-07-20T20:07:52+02:00
2009-07-20T20:07:52+02:00
peetmaster
http://blog.hu/user/34554
még az is lehet, hogy igazad van. Csak félek, kevesen fognak hinni neked.<br />
Ártatlanság vélelme.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4359917
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-29T10:21:58+01:00
2008-12-29T10:21:58+01:00
gosalaus
http://blog.hu/user/33874
Kedves Tamás,<br />
nem kéne a Bohém-blog fő témájától eltérni, akkor nem keveredsz ilyen randa vitába. Amihez sem nem értesz, sem a törzsközönséget nem érdekli.<br />
<br />
Apropó, boldog névnapot!<br />
Üdv! Feri
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4358138
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T22:50:41+01:00
2008-12-28T22:50:41+01:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4356933'; return false;">@Oláh Péter Balázs</a>: A bíró eleve azért kérdezte meg (gyanítom, kötelessége és az idézésben is benne van a ktsgtérítés), hogy van-e ktsgigényem, mert kméti lakhelyem van, oda kaptam az idézést. Egyébként meg szerintem 6 év után nevetséges az egész. Addig mi történt? 5 év után már az APEH sem keresi a számlákat stb., úgyhogy 6 év elteltével a már vallomást tett tanú becitálását feleslegesnek tartom - de persze elmentem, mert rendes állampolgár vagyok. (Ja, és a jogokról annyit: elég sokszor olvasni olyasmit, hogy a vádlott nem jelent meg, ezért az ülést elnapolták - elővezettetésről, 200 Ft-os km-pénzről ilyen esetekben nem hallani, bár lehet, hogy van, de akkor nem elnapolás lenne a vége talán. A haveromat előző nap mindenesetre a bíró telefonon maga beszélte le arról, hogy üzleti elfoglaltáságára hivatkozva távolmaradni merészeljen.) Mindegy, a poszt nem erről szól, szóval ez már nagyon off.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4356960
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T20:10:22+01:00
2008-12-28T20:10:22+01:00
dr. Oláh Péter Balázs (törölt)
http://blog.hu/user/44447
Ja meg hogy a tanúnak kevesebb joga van. Mégis milyen joga legyen? Mondja el amit tud, ha nem tud elmenni kimentheti magát, de a törvényes következményekre figyelmeztetik.<br />
Ha meg itt még az ő kedvéhez igazodna a rendszer az ügyek mégjobban elhúzódnának, akkor meg az lenne a baj.<br />
Ha netán valaki vádlott lesz meglátja, hogy mennyi joga van ténylegesen és az kell-e. Addig tudatlanul ítélkezni nem helyes.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4356933
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T20:07:35+01:00
2008-12-28T20:07:35+01:00
dr. Oláh Péter Balázs (törölt)
http://blog.hu/user/44447
A tanúskodás nem kedv kérdése. A bíró kifejezetten jóindulatú volt, hiszen a tanú szavára ADOTT, bízott benne.<br />
A tanúk ritkán igényelnek költségtérítést, ennek ellenére új jogszabály lesz hatályban, amint olvashattad.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4355438
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T16:48:11+01:00
2008-12-28T16:48:11+01:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Még jó, hogy Kíváncsi megértette a lényeget. Meg még néhányan. Igenis, a bíróságokon legyen automatikusan számláló Excel km-táblázat, vagy hasonló vmi, s ha kell, kérjék el (nyilván nem a bíró) a forgalmit stb. És a benzinárat ne fejből számolgassa és az eredmény után ne jegyezze meg, hogy "még le is ment a benzin ára, nem"? Mert hivatalos tarifa ide vagy oda,nekem 4000 Ft-nál jóval többe került ez a butaság. És egyébként(ezt nem írtam bele a posztba) a bíró előzetes érdeklődésre egyik szintén érintett barátomnak kerek perec kijelentette, hogy mi az, hogy nem ér rá, ide állampolgári kötelességünk eljönni és kész. Különben én sem akartam volna ráérni. Egyébként a blog alapvetően zenész szemmel íródik, tehát jelen esetben sem csak a magyar bíróság kiválóságának ecsetelése az érdekes, hanem a körítés is - ettől valóban hosszú lett az írás, de hát valamit valamiért. Nem hírügynökségi portál ez, hanem maga a bohém (?) élet... - elsősorban jazzkedvelőknek. Azért nem bánom, hogy elolvastátok (ha nem is végig), s kommenteltetek :-)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4354262
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T13:13:51+01:00
2008-12-28T13:13:51+01:00
dr. Oláh Péter Balázs (törölt)
http://blog.hu/user/44447
Jó lett volna csak a lényeget olvasni, de nagy feneket kerített az egésznek. A bíró SZABÁLYOSAN járt el, a hatályos rendelet szerint.<br />
<br />
Útiköltség<br />
2. § (1) Útiköltségként a tanú lakóhelyéről (tartózkodási helyéről) a kihallgatás helyére való utazással és a visszautazással ténylegesen felmerült és igazolt költségeket kell megtéríteni.<br />
(2) A tanú részére a vasút másodosztályú menettérti jegy árát, a helyközi buszjárat menettérti jegy árát, és a helyi tömegközlekedési eszköz, illetve komp visszaútra is számított viteldíját kell megtéríteni.<br />
(3)-(5)<br />
3. § (1) Légijármű használatával felmerült költség csak akkor téríthető meg, ha a tanút külföldről idézték a kihallgatásra. Légijármű igénybevételekor a turistaosztályú jegy illetékekkel számított összegét lehet megtéríteni.<br />
(2) A 2. §-ban és az (1) bekezdésben foglaltakon kívül más közlekedési eszköz használatával felmerült költség akkor téríthető meg, ha igénybevételét célszerűségi vagy takarékossági szempont, illetve a távolságra, közlekedési viszonyokra és a tanú állapotára figyelemmel a kihallgatás megtartásához fűződő érdek indokolja.<br />
(3) A 2. § (2) bekezdése, valamint e § (1) és (2) bekezdése szerinti útiköltséget a közlekedési eszköz igénybevételére jogosító jegy vagy a közlekedési eszköz viteldíjáról szóló számla bemutatásával kell igazolni.<br />
<br />
A kocsinál a most még érvényes szabályozás szerint az igazolt költséget kell megtéríteni, de ez igazából igazolhatatlan, meg kell téríteni, így nem várhatok el tanút, kénytelen vagyok a bemondásra támaszkodni a megtett út tekintetében. Minden más pedig bírói mérlegelés kérdése, annak vélelme, hogy a tanú igazat mond, még ha nem is pontos, téved 1000 Ft-ot....de hát ez tényleg nem egy nagy dolog,
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353743
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:52:17+01:00
2008-12-28T11:52:17+01:00
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4352826'; return false;">@Kivancsi</a>: Nálad a pont...
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353736
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:51:18+01:00
2008-12-28T11:51:18+01:00
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4352164'; return false;">@Simf</a>: Te viszont biztosan mindent értesz.Véletlenül nem Te vagy az érintett bíró? :-)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353675
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:44:03+01:00
2008-12-28T11:44:03+01:00
Parasite
http://blog.hu/user/4565
én pediglen azt szeretném, ha miniszterelnökünk bűnei közül felsorolnál párat! mert nem csak ugatni kell tudni, hanem bizonyítani is. tudod, mint a bíróságon, ahol semmire kifizettek neked 4ezret, hogy ne rabolják az amúgy is drága zenélgetős idődet.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353625
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:35:46+01:00
2008-12-28T11:35:46+01:00
Názáreti Brájen
http://blog.hu/user/197296
Kedves Káposztakukac!<br />
Majd ha a te ügyedben jár el egy ilyen színvonalú jogszolgáltató, akkor esetleg téged is a pöcs kategóriába kell sorolnunk, mert a sorsod egy alul képzett kontra szelektált idióta elé vetett?<br />
<br />
És igen is, egy bírótól legyen elvárható, hogy tisztába van a megyeszékhelyeinkkel és azok kb. távolságával a fővárostól. <br />
Legyen kiművelt ember, beszéljen nyelveket......<br />
<br />
Egyébként aki jár tárgyalásokra Mo.n, ennél cifrább dolgokkal is találkozhat naponta. Pl. a jegyzőkönyvek pontossága, a határidők betartása, stb....<br />
<br />
Mindenki csak addig "pöcsözi" a "főbohém"-et míg nem éri az a "szerencse", hogy a magyar bíróságok (legyen az polgári, vagy bünti) gépezetébe be nem kerül.........<br />
<br />
Mert akkor lesz'ám jó'napot! <br />
Még szerencse, hogy nincs halálbüntetés!
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353588
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:28:43+01:00
2008-12-28T11:28:43+01:00
kpityu2
http://blog.hu/user/34587
Ha a bíróságnak ilyen kötelezettsége van, és nyilván nem tegnap óta, hogy-hogy nincs erre táblázat, program, vagy Excel-tábla ? Távolság x átalány aztán viszlát. Minden tanúval eljátszák ezt ? Nem csoda hogy mindenki menekül a tanúskodás elől. Főleg aki nem költségvetési szervnél tengeti a napjait.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353557
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:23:21+01:00
2008-12-28T11:23:21+01:00
Dr. Trebitsch
http://blog.hu/user/12823
k=m
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353546
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T11:21:13+01:00
2008-12-28T11:21:13+01:00
Dr. Trebitsch
http://blog.hu/user/12823
Embörök, feltűnt rajtam kívül valakinek, hogy a bíró számológépen szorozta meg a 85-öt kettővel?!<br />
<br />
És még csak le se hülyézzék???<br />
<br />
Mondjuk én már semmin sem csodálkozom, amióta eljöttem egy korábbi munkahelyekről, ahol az egy hónapra jutó szabadságomat a bérszámfejtő úgy számolta ki, hogy a 24-et elosztotta 12-vel. Számológéppel!
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353406
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T10:58:19+01:00
2008-12-28T10:58:19+01:00
kpityu2
http://blog.hu/user/34587
Bátor ember vagy. Én tuti letagadtam volna az utazás költségeit, mert lehet hogy az elintézése ötször annyi időbe és pénzbe kerül mint a kapott összeg.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353253
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T10:27:18+01:00
2008-12-28T10:27:18+01:00
ősbölény
http://blog.hu/user/170800
Nem tartozik szorosan a témához, csak azt jegyzem meg, hogy Muráéti Lili egyáltalán nem volt fantasztikus színésznő. Igazán sok filmjét láttam, mindegyik, kivétel nélkül harmatgyenge, dilettáns módon, egy kaptafára összeütött vígjáték volt (pl. A csúnya lány), ahol sablonosan sematikusan játszottak a színészek is. Nagyon kevés volt a kivétel. Csak megjegyzem: Jávor is igen gyenge színész volt. Továbbá akkor Páger is gyenge volt a komikusi szerepkörben, csak a hatvanas években nőtte ki magát jelentős művésszé.<br />
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353108
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T10:01:08+01:00
2008-12-28T10:01:08+01:00
bleee
http://blog.hu/user/130949
Fejlődünk. Már nem csak a képviselőknek jár költségtérítés bemondásra.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4353102
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T10:00:13+01:00
2008-12-28T10:00:13+01:00
Blog.hu-s nickname
http://blog.hu/user/33852
Ronald!<br />
.<br />
Teljesen egyetértek. Egyszerűen nem tudtam végigolvasni. Nem úgy, mint a kommenteket.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352844
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T08:39:03+01:00
2008-12-28T08:39:03+01:00
Ronald
http://blog.hu/user/118619
Az első pár sorból ítélve biztos hogy jó írás lehet - kár hogy nem lehet végigolvasni.<br />
<br />
JÓTANÁCS A SZERZŐNEK: Egy ekkora írásnál ajánlatos lenne néha ENTER-t is nyomni. <br />
Tudod, az a furcsa, nagyméretű, néha olyan lólépés alakú billentyű - ott jobbkézre. Olyan "visszafele-nyíl" is szokik lenni rajta.<br />
<br />
Minden 4-5.-ödik mondat, vagy egy-egy újabb gondolat ébredése előtt rendkivűl hasznos azt lenyomni....hogy egyik mondat ne "öltődjön" annyira a másik seggébe - vizuálisan, legalábbis.<br />
<br />
Ha meg új fejezete is kezdődik a történetnek - akkor még kétszer is le lehet nyomni - és egy rendkivül kellemes, fehér szünet keletkezik a fejezetek között - és máris olvasható is lesz az az írás.<br />
<br />
Állítom, hogy az olvasók legalább fele azért hagyta abba az olvasást (hamarább mint a szöveg felénél)....mert összeolvadt a szeme előtt a "se-vége se hossza" tipusú folyamatos szófosás.<br />
<br />
Tehát nagyobb szöveget jó lenne a gondolatok mentén tagolni valahogy - amit meg publikálásra szánsz...azt még akár szerkeszteni is.<br />
Persze, csak akkor, ha azt akarod, hogy el is olvassák a népek.<br />
.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352835
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T08:34:18+01:00
2008-12-28T08:34:18+01:00
jog-ász
http://blog.hu/user/7870
az igaz, hogy egy büntető ügy tárgyalásán nem az a legfontosabb dolga a bironak hogy az istentudja honnan jött tanu utiköltségét számolgassa..basszus mi köze ennek az itélkezési munkához..<br />
a büncselekményt elkövető vádlott k..va jogait kell elsősorban a tárgyaloban szem előtt tartani, (mert ha abbol valami is sérül, akkor lesz haddelhadd,)figyelni az ügyészre, ügyvédre, vádlottra, tanura ki mit mond ki hogyan hazudik vagy nem emlékezik, ehhez képest nemtom mi köze a bironak az utiköltséghez<br />
<br />
már megint nem a lényegről megy a csócsa..
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352826
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T08:29:51+01:00
2008-12-28T08:29:51+01:00
Kivancsi
http://blog.hu/user/206895
Szerintem ebben a tortenetben nem az a lenyeg hogy: <br />
- mi tortent? <br />
- ki irta?<br />
- mennyi loverol van szo?<br />
- jol jart -e a koltsegteritessel?<br />
stb..<br />
<br />
Nekem ami lejott:<br />
Egyszeruen az teny, hogy az akinek be kene tartania a torvenyeket maximalisan meg kene felelnie a leirasoknak... <br />
azt amit letrehoztunk elfogadtunk stb..<br />
- ha vonatjegyet szabad csak kifizetni akkor azt kell tenni... <br />
- ha be kell mutatni a vonatjegyet akkor mutassa be<br />
- ha kell hozza szemelyi akkor mutassa be<br />
- ha kell hozza forgalmi akkor azt is mutassa be..<br />
stb...<br />
nem jotekonykodunk a mi penzunkbol fizetjuk az autos koltsegteritest stb..<br />
<br />
De szerintem a vonatjegy dragabb lett volna mint 4000ft.... <br />
<br />
Summa... <br />
azon helyen ahol arra hivatottak hogy a torvenyt betartsak es maximalisan korrekten jarjanak <br />
ott meg egy ilyen kis piszli-csare ugyben is megkerulik a szabalyokat, esetleg cinikusan vagy cinkosan foglalkoznak az emberrel... <br />
ki-ki mit kap:):):) <br />
<br />
Ezek utan mit varhatuk????<br />
<br />
Persze ha koltseg elszamolasi torveny nem jo nem mukodik... akkor nem igy kenne egy bironak ezt keszelni...<br />
Esetleg meg kene ezt a torvenyt reformalni... <br />
stb..<br />
<br />
remelem az eletbe nem kerulok ilyen vagy hasonlo helyzetbe... isten ments magyarorszagon be kerulni:<br />
- rirosagra<br />
- korhazba<br />
- meg minden hivatalos helyre<br />
<br />
UFF...<br />
<br />
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352779
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T07:44:56+01:00
2008-12-28T07:44:56+01:00
borrrzalllom
http://blog.hu/user/181562
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4351505'; return false;">@Káposztakukac</a>: Látom ismered a helyzetet elsö fok volt. Kösszi.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352754
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T07:16:23+01:00
2008-12-28T07:16:23+01:00
Rá Dios
http://blog.hu/user/79651
Ma már Hatvan sem hatvan km-re van Pesttől, nemhogy Kecskemét.... Szorulunk egyre összébb. Szerencsére jó vége lett a dolognak :-)<br />
Hankiss Eelemér valamikori könyvének volt címe (vagy mondanivalója) a slampos diktatúra. Nos, megírhatná demokráciánkat is....<br />
Amúgy a népi ülnöknek milyen a fejeeee? És hány van nekiii? :-)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352696
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T04:08:37+01:00
2008-12-28T04:08:37+01:00
Chaoyang
http://blog.hu/user/154997
Murati Lili Istenno volt, meg kell nezni a filmjeit, ma az arnyeka kozelebe sem er senki a sok pancser szinesznocske kozul! Nincs kultura, fogalmuk sincs, hogy kell egy igazi vonzo not vagy egy pl. tehetos damat jatszani. Proli orszagban felnove, hogy is tudnanak, meg aztan annyi agyuk sincs, hogy a regi filmeket neznenek. Koszonom, hogy a postiro es a baratai nem voltak kicsinyesek vele, tobb odafigyelest erdemelt volna. Akik a multjat kritizaltak nem eltek akkor nem tudtak milyen nehez lehetett egy muvesznek alkalmazkodnia azokhoz a veszterhes idokhoz... Az o filmjei orokke elni fognak, mig ezek a bohocok akik hatalomban vannak 60 eve, kilesznek vagva a tortenelem irasbol...
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352510
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T01:42:10+01:00
2008-12-28T01:42:10+01:00
29 Palms
http://blog.hu/user/167565
Van fejlődés. '99-es közúti balesettel kapcsolatban 2002-ben kellett mennem tanúskodni, de akkor nem fizettek egy vasat sem, mert autóval mentem. Vonatot, buszt fizettek volna, de akkor lehet még most is hazafelé tartanék. Végülis annyit tettem, hogy amíg kiértek a mentők, kivakartam egy sérültet az autója roncsai közül. Az igazságszolgáltatás gondoskodott róla hogy ezért kellően megfizessek, garantálom hogy többet nem teszek ilyet. :)<br />
<br />
Annyiból érdekes a post, hogy egyrészt ugye felrója a bíróság sokéves töketlenkedését első körben, aztán amikor a bíró segítő szándékkal lerövidít egy értelmetlen procedúrát, akkor meg az a baj. Mondhatta volna hogy szedd össze a papírjaid, menj a másik épületbe a kiszámolóemberhez, vársz, papíroztok, kitöltesz, aláírsz, cetli, go to pénztár, vársz, örülsz, hazamész 1-2 órával később. Nem ismerem a bírók lelkivilágát, de lehet van köztük néhány, akik azért valahol a lelkük mélyén érzik hogy egy kicsit kicseszés a világ minden tájáról összecsődíteni embereket teljesen értelmetlenül, elvonni őket munkától, egyéb teendőktől, ezért a maguk módján ennyivel próbálnak segíteni. Nem olyan gáz ez.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352362
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T00:34:41+01:00
2008-12-28T00:34:41+01:00
Ma nálunk jog v törvényszolgáltatás van! Köze nincs az igazságszolgáltatáshoz! Az igazság és a jog eszméletelen távol áll egymástól.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352321
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T00:24:42+01:00
2008-12-28T00:24:42+01:00
bigthereal
http://blog.hu/user/43555
<br />
én benne vagyok a jogban alaposan,de a bírók tényleg a legnagyobb gecik...<br />
<br />
tévedhetetlennek és megcáfolhatatlannak képzelik magukat, és a legprimitívebb kérdések eldöntéséhez is szakértőt rendelnek ki...
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352295
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-28T00:16:13+01:00
2008-12-28T00:16:13+01:00
tiborc2008
http://blog.hu/user/125084
Hányásország maffiacsicska bíróprostijai bármit megtehetnek, a törvények felett állnak, azt tesznek és olyan ítéletet hoznak, amilyet akarnak. Bizonyítékok ellenére felmenthetnek bárkit és bizonyíték nélkül elítélhetnek bárkit.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352201
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T23:51:21+01:00
2008-12-27T23:51:21+01:00
xAnnax
http://blog.hu/user/142276
Én a magam részéről nagyon örülök, hogy a posztíró szerint ez a legnagyobb baj a magyar bíróságokkal, és nem kerül elő a szokásos idegengyűlölet, homofóbia, hímsovinizmus, stb.<br />
Nagyon érdekelne, mi a mai magyar valóság a tárgyalótermekben.<br />
Úgy is, mint Taláros Bohóc és A Moslék Magyar Igazságszolgáltatás Jövőbeni Letéteményese (Parajpuding után szabadon)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352164
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T23:42:36+01:00
2008-12-27T23:42:36+01:00
Simf
http://blog.hu/user/190218
1. Szar a post, de tényleg.<br />
2. Miért képzeli mindenki, hogy annyira nagyon, de kurvára ért a joghoz, mikor életében nem volt még tárgyaláson se, azt se tudja, mi hogy megy, és mi a különbség a polgári és a büntetőeljárás között. <br />
3. Nem a költségtérítés a legfontosabb kérdés egy ilyen tárgyaláson, úgyhogy amiatt lehülyézni a bírót, mert ez esetleg úgy történt, ahogy leírtad, enyhe túlzásnak tűnik.<br />
4. Ettől függetlenül még lehet hülye a bíró, de te ezt úgysem tudhatod, hiszen csak egy tárgyaláson voltál bent és azt se tudod, mi merre hány méter.<br />
5. Inkább örülj, hogy kaptál költségtérítést, és nem rinyálni kéne. <br />
6. Kedves Parajpuding, látszik, hogy te se értesz semmit.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352044
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T23:20:50+01:00
2008-12-27T23:20:50+01:00
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt
http://blog.hu/user/81274
velem mint sértettel a bíró úgy beszélt mint kb egy kutyával . mert nem emlékeztem 100%-pontosan egy 3 évese esetre...amit attól a naptól kezdve szerettem volna minden idegszálammal elfelejteni..<br />
<br />
talán még szerencsés is voltam...van akire kiabáltak(szintén sértett) van akin nevettek (szintén sértett...)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4352023
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T23:16:19+01:00
2008-12-27T23:16:19+01:00
Parajpuding
http://blog.hu/user/139393
croc, káposztakukac és a többi hasonló véleményű majomnak:<br />
<br />
Látszik, hogy nem voltatok még sem tanúk, sem vádlottak, sem sértettek a bíróság előtt. Fingotok nincs arról, mi a mai magyar valóság a tárgyalótermekben. Kívánom, hogy kerüljetek az előbb felsorolt helyzet egyikébe, akkor talán rájöttök:)<br />
<br />
Ha netán jogi tanoncok (esetleg taláros bohócok) lennétek, akkor viszont nincs meglepetés, ti is a moslék magyar (i)gazságszolgáltatás jövőbeni "letéteményesei" vagytok, akik miatt továbbra sem fog változni semmi, sőt külsejéig véglegesen tovább rothad az, aminek már most is alaposan bűzlik a belseje.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351952
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T23:01:13+01:00
2008-12-27T23:01:13+01:00
Spéter46
http://blog.hu/user/122106
Leon a proli: Nem Debrecenben volt, hanem Szabolcsban! a városi bíróság elnöke dr.Nagy Gabriella küldte be leányát több esetben tárgyalni, mert ő nem ért rá!
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351697
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T22:08:14+01:00
2008-12-27T22:08:14+01:00
yxcvbnma
http://blog.hu/user/155867
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4351422'; return false;">@Káposztakukac</a>: 224, fejből:)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351573
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:46:24+01:00
2008-12-27T21:46:24+01:00
Shopping
http://blog.hu/user/128696
közlekedési baleset miatti tárgyalás:<br />
nekem azt mondta az ítélet után a bíró, hogy <br />
" legközelebb ne hívjanak rendőrt, mindenki jobban jár"
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351550
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:43:33+01:00
2008-12-27T21:43:33+01:00
Suum Cuique
http://blog.hu/user/131862
<a rel="nofollow" href="http://webcast.tv2.hu/dynamic/index.php?m=video&video_id=380534">webcast.tv2.hu/dynamic/index.php?m=video&video_id=380534</a>
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351505
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:39:46+01:00
2008-12-27T21:39:46+01:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
borzalom: nem tudom, hogy első vagy másodfokon történt-e a felvázolt eset. ha előbbi, akkor fellebbezés. ha utóbbi, akkor perújítás. bár ilyet leginkább első fokból nézek ki.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351487
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:37:26+01:00
2008-12-27T21:37:26+01:00
RaveAcE
http://blog.hu/user/66552
Elég szar post, szánalmas írótól.<br />
Kaptál költségtérítést a bíróságtól, amire nem lettél volna jogosult. Pont. Ezen vagy felháborodva?<br />
Hogy a fenébe jutott a csöppnyi agyadba a miniszterelnök? 2x elolvastam, de nem illik bele a történetbe. <br />
Lehet, hogy ssak ezért találtad ki az egészet?
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351455
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:32:41+01:00
2008-12-27T21:32:41+01:00
borrrzalllom
http://blog.hu/user/181562
Saját tapasztalatom: 1999 és 2000 BÖL A DIJBESZEDÖ KÖVETEL TÖLEM ÁLLITOLAGOS TARTOZÁST. 2008 BAN INDUL A PER ,MERT ÁLLITÓLAG A DIJBESZEDÖ 2002 BEN KÜLDÖTT EGY FELSZÓLITÁST A TÁRGYALÁSON BEMUTATT EGY OLVASHATATTLAN FÉNYMÁSOLATOT A POSTAI ÉRTESITÖRÖL,JÓ MONDON EZ AZ EGYIK FELSZÓLITÁS DE HOL A MÁSIK A DIBESZEDÖ EMBERE AZT VÁLASZOLJA,HOGY NEM TUDJA ,NA MOST JÖN A POÉN A birónö MEGSZÓLAL BIZTOS EGY LEVÉLBEN VOLT A KÉT FELSZÓLITÁS !!!!!!!! <br />
NA ENNYIT AZ ÁLLITÓLAGOS FÜGGETLEN MAGYAR BIRÓSÁGRÓL. Miért lennének külömbek mint apáik voltak ,vagy a mostani országvezetök .HÁNYNI KELL TÖLÜK CSAK SAJNOS AZ ÉLETÜNKET TESZIK TÖNKRE EZZEK A SENKIHÁZIAK LASSAN HATVAN ÉVE
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351444
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:30:30+01:00
2008-12-27T21:30:30+01:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
a szánalmas pöcs miatt elnézést kérek. hírtelen felindulásból tört ki belőlem, és már nem tudom kijavítani. ettől függetlenül a bejegyzés úgy szar ahogy van. árad belőle a rosszindulat és a tudatlanság.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351422
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:27:10+01:00
2008-12-27T21:27:10+01:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
amikor elolvastam ezt a bejegyzést csak erre gondoltam: "jézusom, mekkora hülye...ez a főbohém"<br />
<br />
szerencsére croc már leírt minden lényegeset. a polgári perrendtartás szerint hivatalosan csak vonatjegyet téríthettek volna meg, ezzel szemben a bírónő a te érdekedben eltekintett ettől. és még te hülyézed le...te szánalmas pöcs. amúgy szerinted az alapvető műveltség részét képezi, hogy mindenki tudja, hogy kecskemét pontosan hány km-re van pesttől? a 70 km szerintem elég jó tipp volt. főbohém, zalaegerszeg hány km-re fekszik pesttől? na? fejből kérem a választ, most azonnal.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351316
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:08:28+01:00
2008-12-27T21:08:28+01:00
Jaguar
http://blog.hu/user/82850
Szar post<br />
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351285
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:02:38+01:00
2008-12-27T21:02:38+01:00
leon, a proli
http://blog.hu/user/33385
8 éves tételnél és a felett van a tanácsban a bíró mellett két ülnök, első fokon, helyi bíróságon.<br />
<br />
egyébként 2009.01.01-től az alábbi rendelkezés él majd a tanú költségtérítésére (14/2008. IRM rend.), <br />
<br />
"2. § (4) Gépjármű igénybevétele esetén útiköltségként a gépjármű motorjának hengerűrtartalma szerint a külön jogszabályban meghatározott üzemanyag-fogyasztási alapnorma-átalány figyelembevételével közúton a tanú lakóhelye (tartózkodási helye) és a kihallgatás helye alapján a legrövidebb oda-vissza útra a km-távolság és az APEH által közzétett hivatalos üzemanyagár szorzatát, valamint a parkolás díját kell megtéríteni. A gépjármű motorjának hengerűrtartalmát és hajtóanyagának fajtáját a jármű forgalmi engedélyének bemutatásával kell igazolni."<br />
<br />
egyszerű lesz, nem? :DDD<br />
<br />
az az eset, amikor a fogalmazó kislány ítélkezett anyja helyett nem Debrecenben történt?
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351284
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T21:02:25+01:00
2008-12-27T21:02:25+01:00
Dr Kangörény
http://blog.hu/user/39959
A bírók törvény felett állnak. Úgy beszélnek a peres felekkel, tanúval, stb. mint egy utolsó trógerrel. Minden bíró kinyalhatja.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351243
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:54:55+01:00
2008-12-27T20:54:55+01:00
is
http://blog.hu/user/46253
lehet, hogy büntetőtanács volt, három bíróval, olyan még lehet, másodfokon.<br />
<br />
az élet a legjobb történetíró. ha pedig véletlenül mégiscsak van az az új jogszabály (aminek józan paraszti ésszel van értelme, hogy kisösszegű költségtérítéshez ne kelljen már 3 kg. formanyomtatványt kitölteni egy bírónak egy hivatalos eljárásban egy hivatalos helyiségben), akkor pedig csak annyi történt, hogy rácsodálkoztál, mint borjú az új kapura.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351229
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:52:42+01:00
2008-12-27T20:52:42+01:00
borovi
http://blog.hu/user/9629
Nem azt írta, hogy népi ülnök, hanem hogy népi ülnök-fejű. Tehát ahhoz hasonlatos. Nem ugyanaz.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4351104
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:32:37+01:00
2008-12-27T20:32:37+01:00
Z-o-g
http://blog.hu/user/2287
hazugság az egész. Népi ülnök már nincs, csak igen durva büntető tárgyalásokon (rablástól kezdve)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4350998
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:13:49+01:00
2008-12-27T20:13:49+01:00
Independent
http://blog.hu/user/167388
Miért várjuk el bárkitől is hogy betartsa a törvényeket - ha maguk a bírók sem teszik. Eszembe jut az évekkel ezelötti békéscsabai (?9 eset, amikor a bírónő nem ért rá, beküldte a lányár bíráskodni.... :-)
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4350989
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:12:27+01:00
2008-12-27T20:12:27+01:00
NaP
http://blog.hu/user/97806
Croc jól beszélt.
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4350960
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:06:15+01:00
2008-12-27T20:06:15+01:00
de nagyon finnyás ember vagy te :-) a bíró neked segített. <br />
egyrészt nyugodtan megtehette volna, hogy meg se kérdezi, van-e költségigényed, és megspórolja magának az idétlen számolgatást.<br />
másrészt kizárólag azért pötyögött a kínai kütyüvel, hogy neked jobb legyen, a hivatalos tarifatáblázat alapján ugyanis csak és kizárólag 2. osztályú vasúti menetjegyet lehet téríteni. <br />
azt meg végképp nem értem, mért várod el tőle, hogy fejből tudja, hány km Kecskemét.<br />
<br />
a jogi munka minőségét egyébként a zsebszámológép nem befolyásolja- és az sem, hogy ki hova ül le. te még jól is jártál, ha azt vesszük, hogy pl. aktatáskán ülve is lehet tárgyalni :-)))))
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4350927
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:01:15+01:00
2008-12-27T20:01:15+01:00
Suum Cuique
http://blog.hu/user/131862
<a rel="nofollow" href="http://www.jogtar.mtaki.hu/jogszabalyok/Roma_Jogtar_Pdf/Roma_Dontvenytar/BH2000.97.pdf">www.jogtar.mtaki.hu/jogszabalyok/Roma_Jogtar_Pdf/Roma_Dontvenytar/BH2000.97.pdf</a>
https://bohem.blog.hu/2008/12/27/magyar_birosag_ma_van_ra_jogszabaly_de_igy_egyszerubb_avagy_murati_lili_felresikerult_emlekezete/full_commentlist/1#c4350918
Válasz erre: Magyar bíróság ma: „van rá jogszabály, de így egyszerűbb”, avagy Muráti Lili félresikerült emlékezete
2008-12-27T20:00:21+01:00
2008-12-27T20:00:21+01:00
Suum Cuique
http://blog.hu/user/131862
<a rel="nofollow" href="http://video.google.com/videoplay?docid=3520790786614326061&hl=ja">video.google.com/videoplay?docid=3520790786614326061&hl=ja</a>
https://bohem.blog.hu/2008/07/10/new_orleans_vagy_nem_new_orleans_1/full_commentlist/1#c3402294
Válasz erre: New Orleans vagy nem New Orleans?
2008-09-18T17:17:54+02:00
2008-09-18T17:17:54+02:00
banjoman
Egyetertek az egesszel.<br />
Meg azt tennem hozza, hogy a tiszteletremelto (nem)hozzaertok a Hot Jazzt osszekeverik a Dixielandel (NEM ugyanaz), valamint gyanazt a Swing (vagy sweet) Jazzel. Van egy ugyanilyen nevu kozkedvelt egyuttes akinek a zenejenek annyi koze van a nevukhoz mint a te hasonlatod a szir nepzenehez.<br />
Viszonylag kevesen tudjak, hogy a New Orleans stilus nelkulozi az egyeni teljes refren szolokat (az a Chicago stilus), es az egyes hangszerszolok hianyat ugy konyvelik el, hogy "nem tudnak jatszani". Volt egy olyan megjegyzes egy magyar Dixieland zenesztol, hogy az effele jatek a egy zenei dzsumbuj, "kakafonia". Mikor annak idejen elmondtam neki hogy ez azert olyan, mert ez a New Orleans stilus, tehat ez igy van helyen, teljes hitetlenseggel talaltam magam szembe. <br />
A New Orleans stilus ez: (idezet angolul): "Definition of New Orleans-style jazz: Jazz is two or MORE musical voices improvising COLLECTUIVELY in two-four or four-four time on any known melody and 'syncopating.' " <br />
(A [New Orleans} jazz ketto vagy TOBB zenei hang rogtonozve EGYUTTesen (egyszerre), ket negyed vagy negy negyed utemben, egy akarmilyen ismert dal, 'szinkopalva'.<br />
<br />
Mivel az europai zenebeallitottsag pontossagra es nem rogtonzesre es spontaneitasra epul, ennelfogve az europai jazz sokszor lelketlen es szenvedelytelen. A rogtonzes mindig egy kiserlet; ennelfogva a hibak, elvetesek bekerulese majdnem kivedhetetlen, de ez sok esetben szoges ellenteben van az elvarasokkal. Ennelfogva egy europai ful es egy amerikai ful mast hall ugyanabban az eloadasban. Az europai hallja a pontatlansagokat es botlasokat, szamara ez (erthetoen) zavaro. Az amerikai viszont ezeken atsiklik, es hallja a szenvedelyt es a rogtonzes egyeniseget, eredetiseget.
https://bohem.blog.hu/2008/07/01/igazi_zenei_elmeny_bohem_segitseggel/full_commentlist/1#c2705930
Válasz erre: Igazi zenei élmény Bohém segítséggel
2008-07-05T13:56:34+02:00
2008-07-05T13:56:34+02:00
Tőkés Tamás
Sajnos rám jár a rúd, minden egyszerre történik, ami érdekel, csak sok sok kilométerre egymástól. Így aztán nincs más hátra, mint várni a jövő évi fesztivált.
https://bohem.blog.hu/2008/07/01/igazi_zenei_elmeny_bohem_segitseggel/full_commentlist/1#c2668909
Válasz erre: Igazi zenei élmény Bohém segítséggel
2008-07-01T21:19:35+02:00
2008-07-01T21:19:35+02:00
ifj.Miklós (ezúttal a jó édes:apja)
Andrea!!!...a találkozást már én is nagyon várom!!!..egyébként Tamás beszámolója után nekem még a fülem is könnybe lábadt....ippeg akkor pénteken este éreztem, hogy ott kellene lennem.....<br />
..arról nem beszélve, hogy a BJB-(Bohém Jazz Boutique)-nak is illett volna tárva-nyitva lennie....<br />
...legközelebb jobban figyelek!!!!<br />
Miklós
https://bohem.blog.hu/2008/07/01/igazi_zenei_elmeny_bohem_segitseggel/full_commentlist/1#c2666301
Válasz erre: Igazi zenei élmény Bohém segítséggel
2008-07-01T15:58:48+02:00
2008-07-01T15:58:48+02:00
Schaffer Andrea
Lehet, hogy nem a zene nem hallatszik ki abból, amit írtál, valahogy mégis könnybe lábadt tőle a szemem. Fantasztikus lehetett, és nagyon sajnálom, hogy nem voltam jelen. Ha megismétlődni nem is tud, remélem a következő eseményen ott leszek.<br />
Minden jót Nektek!<br />
Andrea
https://bohem.blog.hu/2008/06/16/mar_a_bohem_esernyot_is_lopjak/full_commentlist/1#c2518962
Válasz erre: Már a Bohém-esernyőt is lopják!
2008-06-16T13:25:01+02:00
2008-06-16T13:25:01+02:00
Salaf
;-)
https://bohem.blog.hu/2008/06/16/mar_a_bohem_esernyot_is_lopjak/full_commentlist/1#c2518893
Válasz erre: Már a Bohém-esernyőt is lopják!
2008-06-16T13:19:45+02:00
2008-06-16T13:19:45+02:00
Salaf
Figyelem!<br />
Bohémos esernyő eladó!!!!<br />
Állítólag magáé a Főbohémé volt.
https://bohem.blog.hu/2008/05/25/ket_nap_utan/full_commentlist/1#c2343447
Válasz erre: Ket nap utan...
2008-05-29T08:32:48+02:00
2008-05-29T08:32:48+02:00
Juhászné Franciska
Örülök a sikereteknek!<br />
Hajrá, csak így tovább, a videófelvételeket is szeretném látni.<br />
Üdv. mindenkinek Dunaújvárosból
https://bohem.blog.hu/2008/05/25/ket_nap_utan/full_commentlist/1#c2310736
Válasz erre: Ket nap utan...
2008-05-26T08:12:13+02:00
2008-05-26T08:12:13+02:00
Zsó
Ezek a Lázár gyerekek...csak kunyerálni tudnak :)<br />
<br />
<br />
Ennyit erről...:)
https://bohem.blog.hu/2008/05/25/ket_nap_utan/full_commentlist/1#c2309068
Válasz erre: Ket nap utan...
2008-05-25T20:33:49+02:00
2008-05-25T20:33:49+02:00
ifj.Miklós
Most érkeztem meg az osztálykirándulásról. Amennyiben Bohémék is olyan jól érezik magukat odakünn, mint amennyire én éreztem magam a kiruccanáson, akkor piszok jó hangulat lehet kint :)<br />
<br />
Még annyit írnék az elöttem levő kedves kommentáló folytatásában, hogy egy kis juhar szirupnak is nagyon örülnénk, ha ott is akad belőle... :)<br />
Miklós
https://bohem.blog.hu/2008/05/25/ket_nap_utan/full_commentlist/1#c2306804
Válasz erre: Ket nap utan...
2008-05-25T13:03:13+02:00
2008-05-25T13:03:13+02:00
LázárZsófi
Örülönk hogy jól érzitek magatokat...<br />
Majd aki elolvassa ezt a kommentet a Bohémból szóljon apának, hogy ha nem tud hívni akkor írjon, vagy akármi...de inkább hívjon sokat!!!Ja meg ezt olvassa majd el!<br />
<br />
Ja meg rakjatok még fel videót a youtubera, ha lesz egy kis szusszanásnyi időtök!<br />
<br />
Apa!csokikat ne hozz, inkább soksok mogyoróvajat, meg ha látsz olcsó laptopot azt is....:) najo laptop csak vicc volt...Meg majd szurkolj, holnap lesz egy vizsgám, és még nemigen tanultam rá, de ez csak ilyen könnyű vizsga lesz(remélem)...<br />
<br />
<br />
Üdv mindenkinek Kecskemétről...<br />
Puszi mindenkinek!<br />
zsó(Zsú, Miki)
https://bohem.blog.hu/2008/05/20/rock_n_roll_1/full_commentlist/1#c2285968
Válasz erre: Rock'n'roll!
2008-05-22T18:08:33+02:00
2008-05-22T18:08:33+02:00
Karoly
Igen sokat ittunk,jol ereztuk magunkat,te meg ugy nezel ki mint egy ehezett denever.
https://bohem.blog.hu/2008/05/20/rock_n_roll_1/full_commentlist/1#c2267550
Válasz erre: Rock'n'roll!
2008-05-20T22:54:18+02:00
2008-05-20T22:54:18+02:00
PÉ
http://blog.hu/user/129954
Zoli még gyakorolhat, de Károly ugrását fölözi. Utóbbi mint egy másnapos levelibéka... Ennyire azért ne hagyjátok el magatokat fiúk!
https://bohem.blog.hu/2008/05/17/ket_nap_tomeny_utazas/full_commentlist/1#c2242148
Válasz erre: Ket nap tomeny utazas
2008-05-17T23:09:08+02:00
2008-05-17T23:09:08+02:00
Lebanov
http://blog.hu/user/128991
Tamás!<br />
Gyere át a szomszéd szobába, felajánlom a lap-topom ékezetes billentyűzetét.<br />
Az út tényleg keserves volt, a meleg pedig kegyetlen.<br />
Üdv.: Lebanov József
https://bohem.blog.hu/2008/05/17/ket_nap_tomeny_utazas/full_commentlist/1#c2241921
Válasz erre: Ket nap tomeny utazas
2008-05-17T22:22:43+02:00
2008-05-17T22:22:43+02:00
Miklós
Szép jó napot a Bohémeknek!<br />
Örömmel olvastam, hogy sorbanállásból nincs hiány, ami nem is baj, különben nem lenne mit mesélni az otthoniaknak. <br />
További sok sorbanállást... de azért na olyan sokat.<br />
Ifjabb (na nem annyira:) Lázár Miklós
https://bohem.blog.hu/2008/05/14/usa08/full_commentlist/1#c2240675
Válasz erre: Bohémek az Újvilágban
2008-05-17T18:58:50+02:00
2008-05-17T18:58:50+02:00
fobohem
Marianak koszonjuk a kommentart - Joe bacsi is nagyon jol erezte magat. Valoban elvezte, masnap is sokat emlegette, hogy egy-ket szamban olyan jo kedve kerekedett, mint annak idejen Lajos oldalan neha, s hogy ez milyen ritka. Egy kicsit buszke voltam...
https://bohem.blog.hu/2008/05/14/usa08/full_commentlist/1#c2219707
Válasz erre: Bohémek az Újvilágban
2008-05-15T13:11:17+02:00
2008-05-15T13:11:17+02:00
Sásdi Mária
http://blog.hu/user/128167
<br />
Csodás volt a keddi koncert, élén Joe bácsival, aki mellesleg egyáltalán nem bácsis.Fantasztikus volt látni az átalakulását a színpadon.Elvarázsolták őt az ifjú bohémek, ő pedig a közönséget bűvölte el a személyével, s azzal amilyen finom, és árnyalt hangokat csalt elő a hangszeréből. Ő is kapott azért valamit, nem csak mi: a hallgatók lelkesedése, Ő t is feltöltötte energiával.Így egyensúlyban volt minden Köszönjük! <br />
Jó utat és sok-sok sikert kívánunk a kedves bohémeknek!<br />
Mi nagyon sok örömöt kaptunk már tőlük!<br />
/Azért ez a királyi többes, mert a kedves férjemmel járunk a kecskeméti koncertekre és mindezt az Ő nevében is írom./ S.M.
https://bohem.blog.hu/2008/05/14/usa08/full_commentlist/1#c2216412
Válasz erre: Bohémek az Újvilágban
2008-05-15T09:51:49+02:00
2008-05-15T09:51:49+02:00
Lázár Zsófia
Helló Mindenki!<br />
<br />
Kb 50 perce beszéltem apával, és akkor már a repülőn ült, a szárny mellett, ablaknál. Szóval remélem sokat fogsz majd fényképezni Apa!!!!<br />
<br />
Vigyázzatok magatokra!!(Apa Te meg főleg, ne lesérülten gyere haza, mint Svájcból is...)<br />
<br />
Puszi!<br />
<br />
zsófi
https://bohem.blog.hu/2007/11/25/video_19/full_commentlist/1#c1288679
Válasz erre: Itt az első Bohém YouTube!
2008-01-16T17:16:39+01:00
2008-01-16T17:16:39+01:00
Siklós Péter
Aztat mé' nem lássa a szeginy csóró, ezen a jutúbon vagy min, hogy a Bohiimek hogyan bazseválnak!? He? Csak a piálás mega flancollás, ugyi? SP.
https://bohem.blog.hu/2007/12/29/woody_3/full_commentlist/1#c1288592
Válasz erre: Rémes? - Woody Allen kapcsán, Bill Clintonon keresztül Oscar Petersonig
2008-01-16T17:00:01+01:00
2008-01-16T17:00:01+01:00
Siklós Péter
Volt szerencsém Petersont,Armstrongot és Joe bácsit is testközelből látni hallani, meg Ella nénit is! (ez nem a nagyim volt) fotósként életem nagy élményei voltak! Ami Wody barátunkat illeti ugy éreztem a dolog túl lett lihegve,kellet a nagy lé a sportcsarnokból.Nem mentem el.Barátaim szerint dögunalom volt nagy pénzért.Viszont a fél akármimet odaadnám ha ottlehetnék a nuujorki clubjában élőben!! Sziasztok:SP.
https://bohem.blog.hu/2007/12/29/woody_3/full_commentlist/1#c1220810
Válasz erre: Rémes? - Woody Allen kapcsán, Bill Clintonon keresztül Oscar Petersonig
2008-01-05T10:37:43+01:00
2008-01-05T10:37:43+01:00
főbohém
Csak még annyit kiegészítésként, hogy Illényi Katica tényleg jól csinálja, amit vállal. Jó, jazzes a frazír, "meg van csinálva" és el van adva a show és tényleg jazzes végterméket kap a tömeg - nincs tehát félretájékoztatás, nem árt a műfajnak, sőt. Aki kíváncsi, nézze meg a <a rel="nofollow" href="http://www.jazzyviolin.com">www.jazzyviolin.com</a> honlapot, bele lehet nézni a produkcióiba.
https://bohem.blog.hu/2007/12/29/woody_3/full_commentlist/1#c1209064
Válasz erre: Rémes? - Woody Allen kapcsán, Bill Clintonon keresztül Oscar Petersonig
2008-01-03T07:36:05+01:00
2008-01-03T07:36:05+01:00
Hatvani Jenő
Mindenkit támogatok, aki bármilyen formájában szereti vagy eltűri a a jazz-t, pláne, ha a korai formáit, (New orleans-tól ragtimen keresztül a dixielandig) szereti. Hát még ha ilyen nagy névvel kapcsolódik a műfaj \\\"reklámja\\\". Erre olyan is beül, akit máskor kiütések lepnek el a zeneallergiától. Ne felejtsük már el, hogy mindnyájan, akik ezt a zenét játsszuk, (a saját szórakoztatásunkon kívül ) a KÖZÖNSÉGNEK játszunk, nem egymásnak. Szóval kritizálni lehet, de ezt jobb lenne, ha a közönség tenné (aki, ugye, a lábával szavaz: vagy elmegy, vagy ott(hon) marad). Teljesen egyetértek Tamással, hogy Woody kellett ide, mint egy falat kenyér, és még több ilyen kell.<br />
Amúgy szerintem Woody stílusosan játszik, amit nem minden jó(nak mondott) klarinétos mondhat el magáról...Emellett megszállottja a műfajnak, és a filmjei is tele vannak jó zenével...mi kell még? <br />
ezzel zárom életem első- és talán utolsó- hozzászólását<br />
üdv
https://bohem.blog.hu/2007/12/03/bliss/full_commentlist/1#c1126075
Válasz erre: Jótékonysági koncert a Bliss Alapítvány javára
2007-12-12T10:53:22+01:00
2007-12-12T10:53:22+01:00
kata47
Nem tudom, miért voltunk olyan kevesen a Bohém koncerten. Nagyon csekély összeg gyűlhetett össze. Tamás mondta, hogy megtaláljkuk a számlaszámot, amire még fizethetünk - nos, nem találtuk. Megnéztem a Bliss honlapján, erre a számlaszámra küldjünk pénzt, hogy megmaradjon a Bliss Alapítvány: OTP 11712004-20070579.
https://bohem.blog.hu/2007/11/26/thai_2/full_commentlist/1#c1089324
Válasz erre: Éljen a thai király!
2007-12-04T17:50:18+01:00
2007-12-04T17:50:18+01:00
F.
halálbüntetés? ez rossz poén. az a heroincsempészekre szokott lenni :-) a király mindig kegyelmet ad azoknak, akiket felségárulás miatt ítélnek el. legutóbb annak a svájci ürgének, aki összefestékszórózta a plakátait.<br />
jó zenélést :-)<br />
https://bohem.blog.hu/2007/12/03/bliss/full_commentlist/1#c1087092
Válasz erre: Jótékonysági koncert a Bliss Alapítvány javára
2007-12-04T11:43:37+01:00
2007-12-04T11:43:37+01:00
mike60
Tamás,<br />
...'ez' egy fantasztikusan nemes kezdeményezés, ill. folytatás, naná hogy nem lehet összehasonlítani, de még egylapon említeni sem a világ összes plázájának az összes <br />
csillogó-villogó-, Adventet feledtető-,szeretetet bomlasztó kütyüjével. Én biztos ott leszek többedmagammal.....<br />
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1086798
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-12-04T10:51:15+01:00
2007-12-04T10:51:15+01:00
Szászi "Batyó" András
Ide írhatnak idegenek is, vagy ez csak egy Bohem zárt osztály. (ez életem első blogszövege- nem igen blogodulok ebben a virtuális világban- mert lemaradtam a New Orleans-i stílusnál)<br />
<br />
De a Jazz Butik egy igazán jó PIÁR-os ötlet! Hajár Miki ne hegyd magad!<br />
<br />
A thai király nóták hangszerelése pedig brilliáns!(azt hiszem még én is lehetnék világsztár ha attika hangszerelné meg a fürdőkábbeli dalaimat)<br />
<br />
SziA-sztok fiúk, sok sikert, remélem blogodultok majd a virtuális életben.
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1058903
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-11-28T00:12:39+01:00
2007-11-28T00:12:39+01:00
főbohém
http://blog.hu/user/75904
Miki, Te már nem több sebből, hanem rossebből vérzel. (Ex-PIÁR-os létedre - ezentúl maximum PR-os lehetsz...)
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1030630
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-11-22T10:52:18+01:00
2007-11-22T10:52:18+01:00
Atika
http://blog.hu/user/75948
Áh Miglós<br />
<br />
látom ez már ragadós.<br />
<br />
Csók
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1021980
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-11-20T21:30:26+01:00
2007-11-20T21:30:26+01:00
Lázár Miklós
...gyorsan megyek és beveszek vmit!!!....
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1021969
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-11-20T21:28:06+01:00
2007-11-20T21:28:06+01:00
Lázár Miklós
....a rossebbe...kicsit nem figyelek oda, és máris blogolok...!!!!<br />
Miklós
https://bohem.blog.hu/2007/11/20/intro_43/full_commentlist/1#c1021464
Válasz erre: A bohéméletbe!
2007-11-20T19:29:19+01:00
2007-11-20T19:29:19+01:00
Atika
http://blog.hu/user/75948
Yeah Tamás,<br />
<br />
Keep going with this "blog" thing.<br />
<br />
Látod már én is írtam ide...<br />
<br />
Atika